BETWEEN MARKET II EDYCJA

BETWEEN MARKET II EDYCJA / BETWEEN KITCHEN & DINING ROOM W HALI KOSZYKI

ZADANIA: Przygotowanie koncepcji identyfikacji wizualnej dla drugiej edycji targów BETWEEN MARKET / BETWEEN KITCHEN & DINING ROOM - TARGI OD KUCHNI DO JADALNI.

"BETWEEN kitchen & dining room" to nowy cykl targów, na których prezentować się będą oraz sprzedawać swoje produkty i usługi firmy związane z kuchnią i jadalnią (m.in. naczynia, AGD, zastawa stołowa, sztućce, akcesoria).
BETWEEN to selekcja około 50 wystawców, zarówno małych, niezależnych projektantów/firm, jak i dużych, uznanych marek – polskich i zagranicznych.

Druga edycja Targów BETWEEN miała miejsce 18-19 listopada 2017 r. w Hali Koszyki, w Warszawie.

LINK: https://www.facebook.com/BetweenMarket/?fref=ts

DZIAŁANIA: przygotowanie koncepcji graficznej, projekt graficzny, logo, logotyp, ID, KV, key visual, plakat.

between market II edycja
between market II edycja