BETWEEN MARKET / BETWEEN KITCHEN & DINING ROOM W HALI KOSZYKI

ZADANIA: Przygotowanie koncepcji identyfikacji wizualnej dla cyklu targów BETWEEN MARKET / BETWEEN KITCHEN & DINING ROOM - TARGI OD KUCHNI DO JADALNI. 

"BETWEEN kitchen & dining room" to nowy cykl targów, na których prezentować się będą oraz sprzedawać swoje produkty i usługi firmy związane z kuchnią i jadalnią (m.in. naczynia, AGD, zastawa stołowa, sztućce, akcesoria). 
BETWEEN to selekcja około 50 wystawców, zarówno małych, niezależnych projektantów/firm, jak i dużych, uznanych marek – polskich i zagranicznych.

Pierwsza edycja już 22-23 kwietnia 2017 w Hali Koszyki, w Warszawie.

LINK: https://www.facebook.com/BetweenMarket/?fref=ts

DZIAŁANIA: przygotowanie koncepcji graficznej, projekt graficzny, logo, logotyp, ID, KV, key visual, plakat.

BRANDING, IDENTYFIKACJA WIZUALNA
TARGI, LOGO, IDENTYFIKACJA WIZUALNA
LOGO WARSZAWA HALA KOSZYKI
BETWEEN MARKET HALA KOSZYKI
Between Market kitchen & dining room
ID, BRANDING, IDENTYFIKACJA WIZUALNA
LOGO, BRANDING, IDENTYFIKACJA WIZUALNA
Between Market Logo
BETWEEN MARKET HALA KOSZYKI
Between Market kitchen & dining room